Sari la conținut

The Gamification of Employment II

Gamification of Employment II este a doua parte a proiectului cu același nume. Ambele proiecte promovează utilizarea metodologiei gamificate pentru incluziunea și promovarea muncii a tinerilor cu mai puține oportunități.

Obiectiv general: cooperarea între entități pentru a testa și implementa metode inovatoare pentru a promova recalificarea și perfecționarea competențelor la tineri.

Scop specific:

  • Crearea unor practici inovatoare în rândul tinerilor prin gamificare virtuală.
  • Transferul metodologiilor inovatoare lucrătorilor de tineret

Entitățile partenere împărtășesc necesitatea de a actualiza formarea utilizatorilor lor (tineri cu dizabilități, cu probleme de sănătate mintală, migranți sau alte minorități), pentru a realiza o mai mare adaptare a acestora la piața muncii în schimbare, care necesită din ce în ce mai multe cunoștințe despre tehnicile și instrumentele digitale.

Mărturie

Ultimele noutăți

Parteneri

Fundación ASPAYM CYL

CEIPES

Rosto Solidario

UEMC

AICSCC – Gamma Institute